Церква "Відродження" ЄХБ

Урок 5

 

Тема:  Блаженні милостиві вони будуть помилувані

 

Ціль:


Кожна людина котра вірує в Ісуса Христа вона хоче досягнути блаженства і хоче бути щасливою. Сьогодні ми повинні вивчити і дослідити як досягнути блаженства через милосердя і бути помилуваним. Цілю нашою сьогодні є те щоб навчитись милості і милосердя для того щоб бути блаженним і бути помилуваними.


 

Повторення попереднього:

         Минулий раз ми говорили про те що блаженства досягають голодні тому що в них є апетит до праведності і вони споживають її. Ми бачили відповідальність людини в тому що вона повинна споживати праведність, щоб жити.

 

Мотивація до цього уроку:

         Підсвідомо кожний із нас десь у серці розуміє що таке милість. Сьогодні потрібно в світлі нагірної проповіді поглянути на кілька питань, щоб ця тема була зрозуміла нам:


  1. Що таке милість яку потрібно являти?

  2. Хто може бути милостивим?

  3. Як досягати милості і милосердя?

  4. Чому необхідно бути милостивим і який результат милості?


 

Хід уроку:

Лінгво визначає так:

милість – 1) Доброзичливе, привітне ставлення до кого-небудь. || Прихильність когось вищого становищем у суспільстві до залежного; ласка (ласка I 4)). || || Вияв жалості, милосердя; помилування. •• Робити милість — виявляти добру волю, бажання допомогти, піти назустріч кому-небудь.. 2) , Дар (у 1 ) , пожертвування. || Добрий, милосердний учинок; благодіяння.

 

милосердний -, Який виявляє милосердя; схильний, готовий до добрих учинків. || Уживається як постійний епітет(риса, якість, характеристика)  до слів "Господь", "Бог". || Який свідчить про добре, співчутливе ставлення (про погляд, вираз обличчя тощо). || Викликаний, зумовлений милосердям. Милосердний вчинок .

 

доброзичливий. Який бажає, зичить людям добра, співчутливо ставиться до інших, дбає, піклується про них. || Який виражає добре ставлення, прихильність, приязнь і т. ін. || В основі якого лежить бажання зробити кому-небудь добро, принести користь і т. ін.

 

            *** Милість в Новому Заповіті означає насамперед доброзичливість Бога до людини й Його бажання їй допомогти.  Це слово в українській мові перекладається як «милість – милосердя»


Джерело милості:


Результат милості – прощення:

Еф 2:4-7 Бог багатий на милосердя

Як видно милість? Милість показана ділом.

полюбив превеликою любов’ю нас

спас благодаттю, з милості (Тит 3:5)

– дав небесні місця щоб показати багатство

Бути милостивим це значить діяти, спасати, піднімати

Лук 6:35 Будьте милосердні як Отець Небес.

– Він Добрий до невдячних і злих

Лук 6:27 любіть ворогів і тих хто ненавидить

– робіть добро

Лук 1:50 Милість Його з роду в рід.(постійна

– милість до тих хто боїться Його.

Євр 4:15-16 Приступімо з відвагою до престолу благодаті щоб прийняти милість

Юд21в милості потрібно чекати.

Мт9:13 Навчіть. Чого навчитись?

– Що Бог хоче милості від людини. ( Він хоче щоб людина була подібна до Нього)

 

Блаженні милостиві бо  подібні до Нього бо Він є такий, це характер Бога.

 

Мт18:21 Скільки разів прощати? 70/7

18:23 – прощення показує Царство Небесне

1 – боржник винен 10 тис талантів. -350 тон

 – продати його, дружину, дітей, все що мав.

– просив милості і отримав прощення у пана.

 18:27 милість веде до прощення.

– мав малого боржника, схопив, душив, кинув до в’язниці його – не хотів простити .

– раб лукавий бо не хотів простити

виданий катам аж до повернення боргу.

 

Як2:13 Суд немилосердний на того хто не вчинив милосердя.

 

2 –інший 100 динаріїв. (сто днів працювати)

– просив помилування але той душив.

– попав до в’язниці з-за боргів.

 

Блаженні милостиві, що прощають, бо роблять як Бог зробив їм

 

Прощають щоб бути помилуваними Богом – вищим паном перед яким неможливо сплатити борг. – сума величезна.

 

МОНЕТА Монеты, упоминаемые в Свящ. Писании и употреблявшиеся у Евреев, были золотые, серебряные и медные. Те и другие были двоякого рода: священные и народные. В Свящ. Писании употребляются следующие названия монет

  1. а) талант =  десь  35 кг. Або 3,000 священных сиклей (52,8 кг), а народный = 1,290, на наши деньги приблизительно 2,580 руб. (52890 гр)

 був винен 528.900.000 гр.

  1. Мина – сто серебряных драхм, на наши деньги 21 руб. 50 коп. (440 гр.).
  2. Статир, или четыре драхмы, серебряная монета, на наши деньги 86 коп. (17,6 гр.). Дидрахмана наши деньги 43 коп. (8,8 гр.).
  3. Динарий или драхма – 21 1/2 коп. (4,4 гр.). 440 гр. був винен другий
  4. Дюпонд или 2 ассария – медная монета в 4 3/10 коп. (0,88 гр.).
  5. Ассариймедная монета в 2 3/20 коп. (0,44 гр.).
  6. Кодрантчетверть ассария (0,1 гр.).
  7. Лептав 1/4 коп. (половина кодранта 0,05 гр.).

 

1 талант = 60 минам = 3 000 сиклей =                     1 талант: 33,510 кг36,600 кг;

6 000 бек = 60 000 гер;

1 мина = 50 сиклям = 100 бекам = 1                         1 мина: 558,5 г610 г

000 герам;

1 сикль = 2 бекам = 20 герам;                                    1 сикль: 11,17 г12,2 г;

1 бека = 10 герам.                                                        1 бека: 5,59 г6,1 г;

 

сто динариев. Римский один динарий был дневным заработком простого работника (20,2) и равнялся греческой драхме (Деян. 19,19). Сумма, которую задолжал второй раб первому, сравнивается здесь долгом первого раба государю – она составляла приблизительно одну шестидесятитысячную от него. .

 

 Общий доход Галилеи составлял до 300 талантов, а этот человек был должен 10 000! Такая громадная сумма долга вымышлена. Она должна шокировать слушателей и привлечь их внимание, а также подчеркнуть огромный долг Бога

 

                                               Мат18:23-35

Запитання:  Хто може являти милість до інших? Той хто був помилуваний і отримав милість Божу, так само повинна являти милість до інших людей.

 

Раб опинився в дуже тяжкому стані бо мав за один день все втратити але пан змилосердився і простив йому все. Це є приклад милосердя.

 

Запитання: Що очікувалось від такого раба вже? Тільки простити своєму боржнику. Милостиві це ті які отримали прощення і прощають іншим.

 

18:32 – він є лукавий. Той хто отримав прощення і не прощає іншим той поступає  лукаво.

 

33 – Пан простив раба навіть не будучи його співтоваришем а він не простив свого співтовариша будучи рівний з ним.

Реакція пана: наказав віддати лукавого раба катам аж поки не віддасть свого боргу

Висновок по 33 в. – Бог прощає і чекає від прощених Ним людей являти милість іншим людям. Бо так само Отець небесний вчинить з тими хто не простить.

 

Ті хто не прощають іншим на них гнів Божий буде.  

Милостивий той може бути хто зрозумів милість Божу і може являти милість іншим. Відчуваєш милість Божу, тоді являй милість до інших людей.

 

Висновки:


  1. Джерелом милості є Бог Який є багатомилостивий. Він проявив Свою милість простивши великі наші борги. Милість Божа показана діями. Милість це дія, а не тільки чуство.

  2. Божа милість дала нам прощення, тому ми повинні прощати нашим винуватцям як Бог нам простив. Навчитись милості можна тільки у Бога і проявляти милість може лише той хто відчув велике прощення своїх провин.

  3. Принцип Божої милості котрий підтверджується прощенням гріхів показує Царство Боже, тому прощаючи гріхи братові чи ворогові ми показуємо Царство Боже на землі.

  4. Том хто не чинить милосердя буде покараний і буде суджений судом немилосердним. (Як2:13)


 


 


1.       Проявляй милість тому що ти помилуваний. Не проявляй милість до людей з цілю маніполювати в майбутньою цією людиною. Не роби залежну людину від тебе.


2.      Проявляй більшу милість від тієї яку просять і надіються отримати, щоб більшу отримати  від Бога. Блаженний той хто відчуває і отримує милість Божу  милуючи  інших.


3.      Проявляй милість не з вигоди щоб щось отримати від людини а тому що такий характер у Бога. Май характер Отця що на небі.


4.      Хто являє милість той справді відчуває більше прощення і милість від Бога. Багато прощає той хто розуміє що йому прощено більше від Бога.


5.      Проявляти милість потрібно до тих хто потребує. У церкві деякі потребують милості а деякі покарання. Треба відрізняти. Потрібно мудрість щоб відрізнити людей які потребують милості і тих які зловживають нею.

 

 

Застосування:

  1. Чи зодягнувся ти в милосердя щоб отримувати милість від Бога ще більшу?
  2. Що може засвідчити про твоє милосердя до брата? Чим ти підтвердиш свою милість?
  3. Чи відчуваєш ти велике прощення від Бога, щоб прощати братові чи ближньому?
  4. Що станеться в майбутньому з тобою? Чи будеш ти помилуваний, чи будеш суджений судом немилосердним за те що не чинив милосердя?
Visit Our Site in English